Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza městského marketingu ve vybraných městech Moravskoslezského kraje
Toporská, Pavlína ; Blažek, Jiří (vedoucí práce) ; Slach, Ondřej (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou teritoriálního marketingu v České republice se zaměřením především na marketing měst. Hlavním cílem této práce je zjistit aktuální pozici městského marketingu ve městech Moravskoslezského kraje a srovnat nástroje, které města využívají. Výzkum, který je součástí této práce, probíhal v letech 2014 a 2015. Polostrukturované rozhovory měly za cíl zjistit, nakolik jsou v dnešní době odpovědní pracovníci z řad vedení města seznámeni s teorií městského marketingu a nakolik pracují s jednotlivými jeho typy. Hlavní důraz byl ve výzkumu kladen na marketing investičních příležitostí, podporu cestovního ruchu, ale také na pocity konkurence a ohrožení z řad okolních měst. Bylo prokázáno, že města na území Moravskoslezského kraje s konceptem městského marketingu zpravidla pracují, přestože jej mnohdy nazývají jinými názvy. V současné době se města snaží marketingovými aktivitami přilákat především nové investory a často také podporovat cestovní ruch s důrazem na marketing akcí. Klíčová slova: teritoriální marketing - regionální marketing - městský marketing - města - kvalitativní výzkum
Podpora kultury v městských částech v Praze
Mokrá, Jolana ; KAŠPAR, David (vedoucí práce) ; PROKOP, Petr (oponent)
Diplomová práce „Podpora kultury v městských částech v Praze” zkoumá současný stav strategického řízení a podpory kultury ve všech pražských městských částech. Úvod práce ukazuje význam jednotlivých úrovní samospráv při správě a podpoře kultury, a to formou představení kulturních politik i zákonem definovaných povinností. První část výzkumu podává zprávu o tom, jak je téma kultury vnímáno na úrovni městských částí a jak se s ním pracuje v rámci strategických dokumentů. Druhá se pak věnuje městským částem, které ke kultuře přistupují koncepčním způsobem a považují ji za důležitou pro rozvoj lokality. Zkoumá nástroje, které tyto MČ používají k realizaci svých strategických cílů. V závěru práce dokazuje, proč může role MČ při správě, tvorbě, podpoře a realizaci kultury být zásadní.
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Adámková, Petra
Bakalářská práce analyzuje regionální značky potravin a zemědělských produktů z pohledu regionální diferenciace. V první části jsou na základě odborné literatury zpra-covány relevantní pojmy a definice a představen koncept regionálních značek pod zášti-tou Asociace regionálních značek. Druhá část, pomocí samostatně vytvořené databáze potravin a zemědělských produktů certifikovaných ARZ, analyzuje tyto produkty z regionálního hlediska a dále charakterizuje prostředí jejich producentů. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a autorka se zde stručně věnuje oblastem, které nejsou v ARZ zastoupeny.
Srovnávací studie využití vybraných nástrojů teritoriálního marketingu na souboru venkovských regionů
Nevřelová, Andrea
Hlavním cílem bakalářské práce je zpracovat analýzu využití marketingových nástrojů na souboru venkovských regionů, navrhnout metodiku pro srovnání a hodnocení míry využití a navrhnout doporučení pro jednotlivé mikroregiony. Srovnávanými mikroregiony jsou mikroregion Blanský les-podhůří, mikroregion Moštěnka a mikroregion Záhoří-Helfštýn.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.